Lyrics Depot
Lyrics » Tony Toni Tone Lyrics » Lay Your Head On My Pillow Lyrics
Find Song Lyrics:



Lyrics Depot is your source of lyrics to Lay Your Head On My Pillow by Tony Toni Tone. Please check back for more Tony Toni Tone lyrics.

Lay Your Head On My Pillow Lyrics

Artist: Tony Toni Tone


Lay your head on my pillow
And just relax, relax, relax ('cause it was meant for you)
Lay your head on my pillow
And just relax, relax, relax ('cause it was made to groove)

Here we are in the room together
Holding hands and it's gonna get better
And I know that you're in the mood

So put your purse down and take off your jacket
Oh girl it's about to get nasty
You'll love what we gonna do

Lay your head on my pillow
And just relax, relax, relax ('cause it was meant for you)
Lay your head on my pillow
And just relax, relax, relax ('cause it was made to groove)

Won't you pull back the sheets and lay down
Put your head upon my shoulders
Let me tell you how I wanna feel

You're the girl that knows my pleasure
So let me go down and find my treasure
Let me see where my pearl is at

Lay your head on my pillow
And just relax, relax, relax ('cause it was meant for you)
Lay your head on my pillow
And just relax, relax, relax ('cause it was made to groove)

The cutie pies they all know
They can always lay on my pillow
Comments/Interpretations
by lil-shey frum the kay on 4/4/2009 6:15pm
dis shit right here nicca....fire
by tee bob on 11/21/2009 9:26pm
this my song i am in love with all dae shit nation!!
by unknown on 2/8/2010 4:21pm
im only 13 and i luv this kind of music
by -DiAMOND GIRL< on 3/16/2010 11:15am
i 15... tony,toni,tone is best greatest..all day ev. day =}
by ---Diamond.Simone.!* on 3/24/2010 7:57pm
Lol Ihm Ohnlii 12 N Ih Luhv.....Dhisz Kindd Ov Musiq.!*
by mae bay on 10/15/2010 12:22pm
luv diz
by sheyanne on 11/1/2010 5:01pm
ilvoethatsong
by barbie (504) on 11/12/2010 3:32pm
to all the hot trades yall can come lay ur head on my pillow
by Cutie Pie on 11/17/2010 12:57pm
dis da BEST! ALL 4 it. Tony,Toni,Tone
by idk on 11/23/2010 12:12pm
i love this song
by bitch456 on 12/1/2010 10:15am
i luv dis shxt
by porsha on 12/3/2010 5:13pm
i love dis song
by phaedra(15) on 12/5/2010 2:10pm
lloyd's song is good; but i love the original song.!;)ily tony toni tone.ily.!;)
by lloyd on 2/10/2011 2:10pm
lay your head down
by yawni on 10/20/2011 3:25pm
i love this song
by LyricHunter on 7/9/2012 10:24pm
Correction>>>>>


The cutie pies they all know
They can always L.A.Y on my pillow


Name:
Comment:






Related:
Tony Toni Tone Lyrics

More Tony Toni Tone Music Lyrics:
Tony Toni Tone - Whatever You Want Lyrics

© 2014 LyricsDepot.com. All Rights Reserved.
All lyrics are the property of their respective authors, artists and labels.