Lyrics Depot
Lyrics » Raekwon Lyrics » Shark Niggas (Biters) Lyrics
Find Song Lyrics:



Lyrics Depot is your source of lyrics to Shark Niggas (Biters) by Raekwon. Please check back for more Raekwon lyrics.

Shark Niggas (Biters) Lyrics

Artist: Raekwon
Album: Only Built 4 Cuban Linx

Niggaz is fuckin crazy... knowhatI'msayin?
Hell yeah man
Word... you know how niggaz be bitin and shit
Niggaz be bitin mad styles n shit from niggaz man
Yeah, no doubt
That's what I be hatin man, I can't stand a fuckin bitin ass nigga
Wanna use your lines all ahead of time
Word
Before you even get a chance, to shine on your own shit
True, nah niggaz be killing me though Son because
Yaknow, they be take be comin with your words and shit
They hear you say one word then here they come with the word
Tryin to flip it and bounce it on some bullshit
Yeah, yeah
Not sounding like first of all and shit
Yeah
YaknowhatI'msayin? Boom, but then you got niggaz Son on the real
YaknowhatI'msayin? Niggaz niggaz niggaz niggaz is bitin off your
album cover and shit
Yeah!
Whoa bad enough they biting lines like niggaz killed me
Yeah
When they came with some Nas, niggaz bit offa Nas shit!
KnowhatI'msayin?
*chuckling*
Word niggaz niggaz niggaz niggaz caught his little album cover move
and then they got wise to that shit
Yeah
I'm like damn what the fuck man?
It's like these happy-go-lucky niggaz man when they get on man
They wanna pop a little, a little champagne
Word like I said
YouknowhatI'msayin? Every few, every time you see em
YouknowhatI'msayin? Like, front on don't fuck with me
Yeah man
You gonna play that role play it though
Yo man, it's like this man, niggaz man
Niggaz know not to fuck around with this shit
I don't give a fuck how nasty they are
Nah son, let me tell these niggaz somethin God
I don't want niggaz soundin like me... on no album!
YouknowhatI'msayin? For real cause I'ma approach a nigga man
For real man, I don't want nobody sounding like me man, for real Son
No doubt
Bad enough nigga, I don't want nobody sound like nobody from my Clan
Man keep it real, get your own shit man, and be original
Word up
That's all man
And you'll be a better man
And you gonna come out on your own
Word up
Whatever how you gonna take it man, fuck it
Word up
Comments/Interpretations
no comments yet


Name:
Comment:






Related:
Raekwon Lyrics
Raekwon Only Built 4 Cuban Linx Lyrics

More Raekwon Music Lyrics:
Raekwon - Can It All Be So Simple (remix) Lyrics
Raekwon - Casablanca Lyrics
Raekwon - Criminology Lyrics
Raekwon - Ice Water Lyrics
Raekwon - Knuckleheadz Lyrics
Raekwon - Rainy Dayz Lyrics
Raekwon - Real Life Lyrics
Raekwon - Yae Yo Lyrics


© 2014 LyricsDepot.com. All Rights Reserved.
All lyrics are the property of their respective authors, artists and labels.