Lyrics Depot
Lyrics » R. Kelly Lyrics » Rise Up Lyrics
Find Song Lyrics:



Lyrics Depot is your source of lyrics to Rise Up by R. Kelly. Please check back for more R. Kelly lyrics.

Rise Up Lyrics

Artist: R. Kelly
Album: Double Up

"The Victims are what mean the most to us and that we cared so much about. And we're
Friends with, and had our classes with. I just really feel that we are going to be known as
The school that overcame."

[VERSE]
(whoa) I know you're feelin' pain right now
(whoa) And you don't wanna talk right now
(whoa) I know you're going through something
And you don't want to be bothered right now (whoa)
Not gonna lie and say I understand
(whoa) I just wanna be here for you if I can
(whoa) To hold your hand and be by your side
And together we will get through these times

[PRE-CHORUS]
And we will cry together (uh huh)
And we'll fight this together (uh huh)
And we'll be strong together
Stand together
Pray together

[CHORUS]
Rise up
When you feel you cant go on
Rise up
And all of your hope is gone
Rise up
When you're weak and you cant be strong
Rise up (rise up)
Rise up
And when the tears start to fall
Rise up
And you feel you've given it your all
Rise up
When your back is up against the wall
Rise
Rise up

[VERSE]
(whoa) Now I know the burdens that you bear
(whoa) And you don't think nobody cares
(whoa) A storm comes out of nowhere
And you feelin' like it just ain't fair (whoa)
Not here to preach about the brighter side (no)
Cause I understand and now is not the time (oh)
See I just want to help you make it right
Walk with you, holding up candle lights

[PRE-CHORUS]
And we will cry together (we will cry together)
And we'll fight this together (stand up and fight)
And we'll be strong together (hey)
Stand together (stand together)
Pray together

[CHORUS]
Rise up (woo)
When you feel you can't go on (feel like you can't go on)
Rise up
And all of your hope is gone (all your hope is gone)
Rise up
When you're weak and you can't be strong (hey
Rise (you gotta rise up yeah)
Rise up
And when the tears start to fall (yeah)
Rise up
And you feel you've given it your all
Rise up
When your back is up against the wall
Rise (rise)

[BRIDGE]
You see struggle
Struggle has no color (hey)
No color (hey)
In the midst of crisis
You are my sister (hey) and I'm your brother (yeah)
And side by side we'll face this thing
Standin' tall (standin' tall)
You and me (hey)

Rise up
Rise
Rise up
Rise (Woo)
Rise up (Hey)
Rise
We will rise
Rise up
Heads up to the sky
Rise up
Rise
When all hope has fallen yeah
Rise up
We'll stand tall and believe (yes we will)
Rise
Rise up
And we gotta know tomorrow will come (yeah) and
Rise
Rise up
You will have the victory
Rise up
Hey Rise up Rise up
Rise
Rise up
Hey hey hey hey hey
Rise
Rise up
In the middle, in the middle of your storm when you, (rise up)
When you think you, when you think you cannot make it rise up
Rise up (ooh)
Rise
Rise up
God bless you Virginia. Our hearts go out to you and your families
Peace
Rise up
Comments/Interpretations
by eunah on 11/5/2008 8:26am
i love this song so much it motivates me alot even at times when i feel like i dont wonna go on, i jst listen to rise up and know that everthing gonna be jst fine. thanx alot


Name:
Comment:






Related:
R. Kelly Lyrics
R. Kelly Double Up Lyrics

More R. Kelly Music Lyrics:
R. Kelly - Dedicated Lyrics
R. Kelly - Forever More Lyrics
R. Kelly - Homie Lover Friend Lyrics
R. Kelly - Naked Lyrics
R. Kelly - R&B Thug Lyrics
R. Kelly - Snake Remix Lyrics
R. Kelly - Thoia Thoing Lyrics
R. Kelly - Trade In My Life Lyrics


© 2014 LyricsDepot.com. All Rights Reserved.
All lyrics are the property of their respective authors, artists and labels.