Lyrics Depot is your source of lyrics to K-I-S-S-I-N-G by Nas. Please check back for more Nas lyrics.

K-I-S-S-I-N-G Lyrics

Artist: Nas
Album: I Am

Picture us married you and me k-i-s-s-i-n-g
I remember the first time girl you and me f-u-c-k-i-n-g


She was the modern Isis, honey dog, she was priceless
Perfect definition what a wife is I like this
Showed me how exciting life is
I used to hang around dudes that used icepics shiestlist put you on their heistliest
How we met it must have been fate first date crushed grape we ate lobster and steak
She kept asking questions how the cash made how my rent's paid
How many guns I sprayed and huns I laid
She said she want to have a family raised kids someday
Like out in Beverly Hills she wanna live one day
I can get with that I drop you off home
I called you hit me back i wanna dig that did I? I did that
Put it way up where her ribs at her future kids had
You held out for two weeks longer than these hoodrats
You precious more precious than lost treasure
Matter of fact im kinda hoping we can stay together

Chorus 2X

I see you dressed up in white face covered in vail do I hear wedding bells?
My dogs throw on rice its the day your father give you away
To a real man I gently put the ring on your hand
Do we vow to stay faithful? Do more than try to
Now look me in my eyes and say i do
driving off in the Rolls Royce just married on the plates
We can spend our honneymoon in the states
You can throw your friend a bouquet something in the back of my head say
For us two maybe cuz I love you
Hug you squeeze you touch you tease you
As long as we are together its heaven for meto please you
Won't stop until I tell you to beautiful deeper and harder love laying new with you
Running my fingers thru your hair its not days that go by
While Im witch you that I won't even care

Chorus 2X

You been with young dudes old guys
hindus papas colombians who cut pies
But none of them can touch Nas
Thug ones for those soft the baby shit
She been with hoodlums and those who act crazy shit
until one day she decided to flip it was nothing I can do about it
Like she the boss and shit started talking this divorcin' shit
I gave her my half rib half my crib half my cake
Half my car half my kid can't get that
tried to swing on a god had to dip that
Yo pushed her on the bed lifted her leg
Had to ripp that all she wanted was rough sex with her slick ass
Had to sit back smoke a blunt and just look
With her fine ass body and a damn good cook
For some reason yo she had me stuck and I had her in my web too
You my queen god bless you

Chorus 2X


by mkilla on 7/12/2008 6:41pm
nas is a fucking beast he a monster best rapper alive
by ashley<3 on 8/28/2008 12:04pm
mad good song! i love nas that niggas too good
by trae on 9/19/2008 10:19am
dude whoever wrote this messed up hard listin to the song a little deeper next time
by dreaaa on 9/30/2008 12:50pm
nas is a killa with his lyrical soul he know what he do and damn right he does it well.
by freakytonia! on 10/9/2008 7:09pm
deff. dedicated dis 2 ma bby ale :] lol dis da shyt yo no lie
by SneAkerHeaD_cHIcK on 10/19/2008 2:14pm
daMN naS is siCk.. he geTS doWN
ilL sOnG
by gEmZ on 10/31/2008 11:05am
CRrrRrrrazy this dudEs cRrrraZyyy
by Allan(blackchild) on 12/17/2008 11:24pm
Ths song ever,nas i wil never fed up u,
ur genius ever under the sun.
by angel on 12/22/2008 7:00am
wwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaattttttttt the fuk
by God Son on 2/13/2009 6:38pm
Yo Trae Shut the Fuk up Nas = the best
by 47 on 3/14/2009 7:00pm
I love this mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.THE KING NAS
by fuk nas on 5/4/2009 2:33pm
this sux
by LOVELy on 8/31/2009 4:50pm
by Mind on 9/25/2009 9:34am
Damn!!! This nigga never shit
by vino on 10/5/2009 2:37pm
this is pure, extraordinary Nas,
by =] on 12/9/2009 6:10pm
by StreetsDiciple on 12/14/2009 11:14am
Ayo this is to tha Nigga' that wrote this out. Listen to the song properly, too many mistakes to mention, making Nas' lyrics seem dumb.
by lola on 2/2/2010 5:31pm
Aww never heard this till my baby dedicated it to me last night! Definetly a new fav crazy song most lyrics are the best although there are some weird mistakes
by Damstraight on 3/22/2010 9:39pm
by barryslin1 on 9/21/2010 10:33pm
Nas is my best rapper and he will always be the best and the last real rapper alive...he is just too good, i believe in is words
by LUTCHi on 10/30/2010 8:37am
illest sht eva! dats sme dp flavor sht r8 er, i got ya
by ROMEO on 1/13/2011 5:40am
by Adagio on 1/17/2011 10:48am
Nas is just the best we all know that even if we don't admit.
by kaisuzee on 3/1/2011 12:14pm
10 mic ....DOPE!!
by iloveme on 3/19/2011 6:05pm
I want this song playing at my wedding!!!
by by chevu at reitz on 5/17/2011 6:08am
nas the last real nigger alive the is no one who can beat this,jigga tried but he is just weak!
by Mpho Rapfiend on 6/18/2011 6:12pm
My fvrt joint of al tym. South africa
by HaS on 8/27/2011 11:07am
Yo's a fucking nice rape ever ....
by Kido on 9/7/2011 2:54pm
dis is wat ril rap is
by Kido on 9/7/2011 2:56pm
Dis is wat ril rap is.
luv Nas
by Nqobile ndebele on 12/1/2011 3:46am
None can touch nas he juss too every raper. Nas give us some more we luv your shxt
by treason on 12/8/2011 5:56pm
by Kingsley on 3/11/2012 6:01am
I like nas so much.... All time I listen to his tracks.
by one keits... on 3/20/2012 8:30am
is da it....
by tethluach tongyek on 5/15/2012 1:35pm
i like this nigga
by kelc tha deplomatik on 6/19/2012 9:26am
by KELC THA DIPLOMATIK on 6/19/2012 9:27am
by St nix on 6/23/2012 5:12am
Long live brave heart de king
by Chevu at reitz on 8/6/2012 6:11am
Damn ain't nothing more to say,nasir bin olu dara jones will always be a real nigger alive,though you wrote his lyrics mistakenely
by Meek J on 9/11/2012 11:27am
nas is my mentor,so i like all his music but i luv dis most,got urself a gun.
by slim oj on 1/8/2013 5:37pm
the real deal NAS = dope
by Chriz Crank on 1/20/2013 6:23pm
Nas the best worst lyrical god of all tyme...GOD'SON

Nas Lyrics
Nas I Am Lyrics

More Nas Music Lyrics:
Nas - A Message To The Feds, Sincerely, We The People Lyrics
Nas - Black Republican Lyrics
Nas - Blaze A 50 Lyrics
Nas - Gangsta Tears Lyrics
Nas - If I Ruled The World Lyrics
Nas - Nazareth Savage Lyrics
Nas - Sex Drugs Money And Murder Lyrics
Nas - Thugz Mirror Lyrics