Lyrics Depot
Lyrics » Mary J. Blige Lyrics » Be Without You Lyrics
Find Song Lyrics:



Lyrics Depot is your source of lyrics to Be Without You by Mary J. Blige. Please check back for more Mary J. Blige lyrics.

Be Without You Lyrics

Artist: Mary J. Blige
Album: Breakthrough

(Intro)
I wanna be with you,gotta be with you,need to be with you,
(oh,oh,oh,oh)
I wanna be with you,gotta be with you,need to be with you,
(oh,oh,oh,oh)
oooo(oh,oh,oh,oh)oooo
1st Verse:

Chemistry was crazy from the get go
Neither one of us knew why
We didn't build nothin' over night
Cause' a love like this take some time
People swore it off as a phase
Said we can't see that
Now from top to bottom
They see that we did that(yes)
It's so true that(yes)
We've been through it(yes)
We got real sh*t(yes)
See baby we been...

Chorus:

Too strong for too long(and I can't be without you baby)
And I'll be waitin' up until you get home(cuz I can't sleep without you baby)
Anybody who's ever loved, ya know just what I feel
Too hard to fake it, nothin' can replace it
Call the radio if you just can't be without ya baby

2nd Verse:

I got a question for ya
See I already know the answer
But still I wanna ask you
Would you lie?(no)
Make me cry?(no)
Do something behind my back and then try to cover it up?
Well, neither would I, baby
My love is only your love(yes)
I'll be faithful(yes)
I'm for real(yes)
And with us you'll always know the deal
We've been...
Chorus:

Too strong for too long(and I can't be without you baby)
And I'll be waitn' up until ya get home(cuz I can't sleep without ya baby)
Anybody who's ever loved, ya know just what i feel
Too hard to fake it, nothin' can replace it
Call the radio if you just can't be without ya baby

Bridge:
See this is real talk

i'm ma always stay(no matter what)
Good or bad(thick and thin)
Right or wrong(all day everyday)
Now if ya down on love or don't believe
This ain't for you(no this ain't for you)
And if ya got it deep in ya heart
And deep down ya know that it's true(c'mon, c'mon)
Well, let me see ya put ya hands up(hands up)
Fellas tell ya lady she's the one(fellas tell ya lady she's the one,oh)
Put ya hands up (hands up)
Ladies let him know he's got ya love
Look him right in his eyes and tell him
We've been...

Chorus:
Too strong for too long(and I can't be without ya baby)
And I'll be waitn' up until ya get home(cuz I can't sleep without ya baby)
anybody who's ever loved, ya know just what I feel
Too hard to fake it, nothin' can replace it
Call the radio if you just can't be without ya baby

Heeeeeeeeeeeeey Ohhhhhhhhhhhhh
Heeeeeeeeeeeeey Ohhhhhhhhhhhhh

I wanna be with you,gotta be with you,need to be with you(x1 and wait)
I wanna be with you,gotta be with you,need to be with you(x1 and wait)
I wanna be with you,gotta be with you,need to be with you(x1 and wait)
I wanna be with you,gotta be with you,need to be with you(x1 and wait)
I wanna be with you gotta be with you,need to be with you(x1 and wait)
Comments/Interpretations
by shante' dixon on 9/16/2008 6:17pm
you is the bomb and can i please do a song with you mary jane blige please cause you is tight and you always no what to say and yo songs
by sabas mapunda on 1/14/2009 4:14am
luv dis song cuz it's state real luv situation.......real luv is conffucin',ya hav 2 be strong 4 too long........!!!!
by tayiaan on 9/30/2009 9:57pm
damn! that song is the shit right there!
by me on 10/9/2011 6:38pm
fed sang på eng, men dårlig oversat på dansk . men fuck hun kan bare det der .
by RUGLATS on 10/10/2011 2:16am
Looove this song because it brings back real memories from back in the days. could listen to it over & over again. looove it:)


Name:
Comment:






Related:
Mary J. Blige Lyrics
Mary J. Blige Breakthrough Lyrics

More Mary J. Blige Music Lyrics:
Mary J. Blige - 2U Lyrics
Mary J. Blige - Can't get You Off My Mind Lyrics
Mary J. Blige - Get To Know You Better Lyrics
Mary J. Blige - It's On Lyrics
Mary J. Blige - Missing You Lyrics
Mary J. Blige - Sexy Lyrics
Mary J. Blige - Share My World Lyrics
Mary J. Blige - Work That Lyrics


© 2014 LyricsDepot.com. All Rights Reserved.
All lyrics are the property of their respective authors, artists and labels.