Lyrics Depot
Lyrics » Lil' Bow Wow Lyrics » Basketball Lyrics
Find Song Lyrics:



Lyrics Depot is your source of lyrics to Basketball by Lil' Bow Wow. Please check back for more Lil' Bow Wow lyrics.

Basketball Lyrics

Artist: Lil' Bow Wow


[Chorus]
They’re playing basketball
We love that basketball

Now basketball is my favorite sport
I like the way they dribble up and down the court
I keep it so fresh on the microphone
I like no interruption when the game is on
I like slam-dunks that take me to the hoop
My favorite play is the alley-oop
I like the pick-n-roll
I like the give-n-go
And its basketball Bow Wow lets go

[Chorus]

I got the rock in my hands
There ain’t no tellin what i’m gonna do wit it
When i got possession i’m gonna have to fool wit it
I might cross you up and fake one way
Turn around and hit you wit the MJ fade-away
I throwin down passes like J-Kidd
Taking cats to the rack
And I’m dunkin over them like T-Mac
When I’m in the paint I play wit that Alonzo style
I’m like Darius cuz I can shoot 2 miles

Don’t too many players get offers like me
I’m back-n-forth likely
Shake the checks off your nikes
They almost had me in a suit at the draft
Cuz it look like a freethrow
When I be shootin from half
The first step like Iverson, blow pass you
He’ll leave nothin but net, but i can go glass too
When I’m in the paint the defense so shook
They don’t know if I’m gonna put up a slow hook or dish up a no-look
See my game consist of whole lotta.....
Moves you would think I learned from the Harlem Globe Trotters
JD gonna lead us to a ring
Fab and Bow Wow is the only players that makes the cheerleaders wanna sing

[Chorus]

Now tell me were you in the joint
The night MJ scored 63 points
When the Lakers won titles back-to-back
Didn’t give nobody no kind of slack
When Vince Carter came
Stuck his arm in the rim
Everbody went crazy in the whole damn gym
Dikembe Mutumbo standing tall
Playing D wit desire
Its Basketball

[Chorus]
Comments/Interpretations
by miranda ann collins on 5/24/2008 9:37am
MOG!!i am so in luv with this song.
basketball is like my favorite sport tooo..i play erryday and hardly miss one shot..i can jump up and take under the legs and make it and i am only 14 years old<
but i wanna thank u for makin a song bout basketball that was juss verrrrrry good...luv yall and piece..
by henry on 3/20/2009 10:44am
no chance miranda
by Jerry on 3/20/2009 10:47am
true dat henry miranda needs to be quiet and leave this site to the real ballas
by Adam Bondi on 4/1/2009 10:27am
I am the whitest kid and i rule at basketball!!!!!! :) <3
by Harry Johnson on 4/17/2009 10:15am
I love potion panic!!!!! O Yeahh...... bring home the bacon
by Jeff Towner on 5/7/2009 10:06am
teddy is gay
by Henrietta Lewis! Henry's mom!!!!! on 5/28/2009 11:38am
henryyy what are you doing on this site! i told you not to go on it. I am going the blastoise on your face! Come home right away. I am worried about you at the park. Oh yes i love you though son you are a great boy oh yes dare you to move see you soon we will makeout again <3
<3 mom
by dua on 6/14/2009 9:31pm
umm henrys mom did you just say you make out with your son wtf thats just wrong
by Abdi ibrahim on 12/30/2009 10:25pm
Now tell me were you in the joint
The night MJ scored 63 points
When the Lakers won titles back-to-back
Didnít give nobody no kind of slack
When Vince Carter came
Stuck his arm in the rim
Everbody went crazy in the whole damn gym
Dikembe Mutumbo standing tall
Playing D wit desire
Its Basketball
by mr comment man on 2/1/2010 3:52pm
abdi thats not bad
by whiteboygothops on 2/4/2011 9:17pm
no Adam, I'm the whitest kid, and I own basketball
by Haley taylor on 11/10/2011 8:48am
Yall this kid is freaking FINE ..
by luke walton on 12/28/2011 11:10pm
can all of you fucking shut the fuck up?
by hunter on 1/23/2013 10:25pm
Yee3eeeeeeeeeeeeeeee
by hoop n' hips on 2/4/2013 4:49am
aaaaaaaaaaah boiiiiiiii
by misha on 4/1/2014 1:04pm
yall sound stupid... get a life!!!


Name:
Comment:






Related:
Lil' Bow Wow Lyrics

More Lil' Bow Wow Music Lyrics:
Lil' Bow Wow - Another Girl Lyrics
Lil' Bow Wow - Bounce With Me Remix Lyrics
Lil' Bow Wow - Don't Know Bout That Lyrics
Lil' Bow Wow - I'm Back Lyrics
Lil' Bow Wow - Off The Glass Lyrics
Lil' Bow Wow - Pick Of The Litter Lyrics
Lil' Bow Wow - Price Of Fame Lyrics
Lil' Bow Wow - The Don, The Dutch Lyrics


© 2014 LyricsDepot.com. All Rights Reserved.
All lyrics are the property of their respective authors, artists and labels.