Lyrics Depot is your source of lyrics to Notice by Gomez. Please check back for more Gomez lyrics.

Notice Lyrics

Artist: Gomez
Album: How We Operate

I stopped tryin' to write the things I don't like
And I started goin' back to where I'd been before
She said "I don't blame you I'd do the same"
Opportunity knocks knocks knocks open the door
But I think she saw through it
I see through myself
Another chance gone, won't get many more

But I'm not the only guy I know that
I'm not the only guy I know that
You never notice
The only guy I know, well I'm not the only guy I know
That you never notice

I stopped tryin' to write the things I don't like
And I started goin' back to where I'd been before
She said "I don't blame you I'd do the same"
Opportunity knocks knocks knocks open the door
But I think she saw through it
I see through myself
Another chance gone, won't get many more

But that's not the only lie I told you
That's not the only lie I told you
You never notice
The only lie I told you, that's not the only lie I told you
You never notice
The only lie I told you, that's not the only lie I told you
You never notice

I can tell you're in denial, get over it
I can tell you're in denial, get over it
I can tell you're in denial, get over it
I can tell you're in denial

Comments/Interpretations

by kj on 10/13/2008 5:08am
i've loved this song for ages.... but i never thought about its relevance before stephanie meyer put it on the midnight sun playlist... it makes so much sense!
by Cora on 11/2/2008 4:56pm
omg I looked up these lyrics because it is the in midnight sun playlist too!!! lol
by Alexandra Leib on 11/7/2008 11:49pm
me toooo!
by lusid on 11/8/2008 10:38pm
me too...
by MJD on 11/12/2008 4:34am
OMG Me too! I love Edward.
by Lara Nunes on 11/13/2008 5:54pm
wow!
me too
haha
by Wren on 11/20/2008 5:47pm
I heard this song on Stephenie Meyer's site, and I've gotten addicted to it!! :) I¢¾¢¾¢¾¢¾¢¾¢¾TWILIGHT and THIS SONG!!!
by Tata on 11/24/2008 4:28pm
omg It seems like everybody is here because of Stephenie Meyer's playlist haha
but it's still a beautiful song <3
by Meg on 11/27/2008 7:24am
me too! me too!
Midnight sun was cool
by Kristin on 12/10/2008 2:01pm
and just like everyone else, i'm because of Stephenie Meyer's playlist <3
lol.
by tess on 12/14/2008 4:23pm
I ca't believe everybody looked it up for that reason! I did too but I have no idea how it relates to the story
by yoanna on 12/21/2008 11:13pm
yeah, me too~~
I was like, download the song immediately...
Is it the part where Edward went to Bella's place for the first time?What do you guys think?
by that girl on 1/9/2009 11:24am
i think it's when they talk in biology for the first time. b/c she catches him knowing too much 3 times. (but i think she saw through it... that's not the only lie i told you)
by Jammy on 1/25/2009 2:03am
... i heard it in grey's anatomy season three and instantly loved it. i had no idea it was on stephenie's playlist... but now that i know, I'M EVEN MORE OBSESSED. *sigh* it's like it was fate or something =D
by amiii on 2/3/2009 4:26am
i personally think that its in the hospital when Bella's trying to get the truth from Edward. But that's just my personal opinion
by lizardqueen on 2/6/2009 5:54am
f**kn hell, i did not look this song up because of twilight, i really wish people would notice good music BEFORE someone famous likes it. i love gomez and i wish you'd all realise that there is brilliant music out there - all you have to do is look.

this song is about a guy who gets cheated on and he feels bad but knows that he'd probably do the same to the girl too if opportunity came by.
by Minutes on 2/7/2009 1:47pm
I found it on Stephenie Meyers playlist too :) It's awesome!
by zct on 2/11/2009 3:54pm
actually...im here cuz i like the song not because of the playlist...
by hannn on 2/21/2009 7:27pm
haha i found it on stephanie meyers website too. midnight sun is my favouriteee :)

love this song tho. if i'd heard it before i wulda looked it up
by Mr Gigidy on 3/4/2009 11:33am
I heard this off a ministry of sound chill out album
by irina on 3/17/2009 9:45am
i found out about this song from stephanie meyer's playlist and it seems i'm not the only one.. this twilight stuff is really an addiction :)
by bleble on 6/25/2009 7:36am
wow i can't believe eeveryone here looked this up because of stephenie meyer's playlist :'d
by Julay on 8/2/2009 5:42pm
I didn't look it up because of twilight! I just like Gomez and especially this song...
by SugarBuns on 11/3/2009 12:12pm
Yeah... I'm with you Julay, Gomez rocks.
by luvromance on 11/4/2009 8:09pm
just found this song on Meyer's playlist for Midnight Sun and I absolutely love it! I just downloaded some other songs by the group. Thanks Steph!
by Casshii! on 2/6/2010 2:50pm
OMG!!! I like twilight, and I also knew this song was on Stephenie Meyer's playlist, and I see that many people looked up this song 'cause of that. I find that cool, 'cause I mean, she writes awesome books and suggests real cool songs and bands. Way to go, Steph!
by [rae] on 5/14/2011 9:07am
hmmm, well I've listened to Gomez since I was like eight. I think its sad that a bunch of little popcult addicts need to be poked and prodded into listening to something decent.. although props to stephanie meyer for subliminally trying to improve the musical tastes of a generation of beiberites. =]
by Hannah on 6/1/2011 2:05am
Fuck up, this song was great before twilight
by jce on 12/28/2012 12:28am
who cares how anyone found it, along as they like the music and check out Gomez....








Related:
Gomez Lyrics
Gomez How We Operate Lyrics

More Gomez Music Lyrics:
Gomez - Army Dub Lyrics
Gomez - Charley Patton Songs Lyrics
Gomez - Chasing Ghosts With Alcohol Lyrics
Gomez - Love Is Better Than A Warm Trombone Lyrics
Gomez - Rie's Wagon Lyrics
Gomez - Rosemary Lyrics
Gomez - Steve McCroski Lyrics
Gomez - We Haven't Turned Around Lyrics