Lyrics Depot
Lyrics » Funkmaster Flex Lyrics » Get Money - Junior M.A.F.I.A. Lyrics
Find Song Lyrics:



Lyrics Depot is your source of lyrics to Get Money - Junior M.A.F.I.A. by Funkmaster Flex. Please check back for more Funkmaster Flex lyrics.

Get Money - Junior M.A.F.I.A. Lyrics

Artist: Funkmaster Flex
Album: The Mix Tape, Vol. 3: 60 Minutes of Funk, The Final Chapter

Intro/chorous(repeat3x)
f---k bitches...Get money
f---k niggas...get money

[biggie]
You wanna sip Moe on omy living room floor
Play Nintendo wit Cease and Nino
Pick up my phone say Poppa not home
Sex all night mad damn in the morn
Spend my vee, smoke all my weed
Tatoo on t-t sayin B-I-G, now check it
Picture life as my wife jus think
Full length minx, fat X and O linx
Bracelets to match, conversation was all that
Showed you safe combination and all that guess you could say you the one I trusted
Who would ever think that you would spread like mustard
Shit got hot, you sent feds to my spot
Took me to court tried to take all I got
Another intricate plot the bitch said I raped her
Damn why she wanna stick me for my paper?
My mo-skee-no, mother Versace hottie come to find out, you was fuckin everybody you knew about me wit fake i.d.
cases in Virginia/body in D.C.
Why always me that's what I get for trickin
Came out on bail..commence the ass kickin
Lickin the door, wavin the 4-4
All you heard was Poppa don't hit no more
Disrespect my click/my shits imperial
Fuck around and made a milkbox material
You fell me suckin dick runnin your lips cuz of you I'm on some real f--k a bitch shit

Chorus(repeat 4x)

[lil kim]

niggas betta grab a seat grab on ya dick as this bitch gets deep deeper than pussy of a bitch 6 feet stiff dicks feel sweet in this little petite young bitch from the streets guaranteed to stay down used to bring work outta town on greyhound now i'm billboard now/niggas pressed to hit it play me like a chicken, thinkin' i'm pressed to get it rather do the killin than the stick up jooks rather count a million while you eat my pussy-pushme to the limit get my feelings in get me open while i'm cummin down your throat in you wanna be my main squeeze nigga dontcha you wanna lick between my knees nigga dontcha wanna see me wit Big and 3 down the ave. blow up spots on bitches because i'm there break up affairs lick shots in the air you get vex and start swingin everywhere me shiftee? Now you wanna pistil whip me pull out your 9, while I cock on mine and what nigga/ I ain't got time for this so what nigga/ i'm not tryin to hear that shit now you wanna buy me diamonds and armani suits age of the adini and chanel nine boots things to make up for all the games and the lies Hallmark cards sayin I apoligize is you wit me, how could you ever decieve me but paybacks a bitch mothafucka beleive me naw i ain't gay this ain't no lesbo flow jus a lil somethin to let you motherfucka know

chorus
Comments/Interpretations
no comments yet


Name:
Comment:






Related:
Funkmaster Flex Lyrics
Funkmaster Flex The Mix Tape, Vol. 3: 60 Minutes of Funk, The Final Chapter Lyrics

More Funkmaster Flex Music Lyrics:
Funkmaster Flex - Do You - DMX Lyrics
Funkmaster Flex - Freestyle - Charli Baltimore & Cam'Ron Lyrics
Funkmaster Flex - Freestyle - Charli Baltimore & Cam'Ron Lyrics
Funkmaster Flex - Freestyle - Q-Tip Lyrics
Funkmaster Flex - Freestyle - Redman Lyrics
Funkmaster Flex - Hip-Hop Hooray - Naughty By Nature Lyrics
Funkmaster Flex - Talkin' Shit - Veronica Webb & J.D. Lyrics
Funkmaster Flex - Wild for the Night - Rampage Lyrics


© 2014 LyricsDepot.com. All Rights Reserved.
All lyrics are the property of their respective authors, artists and labels.